onsdag den 11. februar 2015

Mange tak!




Hej allesammen 

Først vil jeg lige sige mange 1000000 tak for 100 side visninger på 2 dage, det er ret godt gået.
Jeg er mega glad at der er 100 mennesker der har set min blog.... Det betyder meget.
Jeg startede i går kl. 10. og her til morges stod det at jeg havde 75 sidevisninger. 
Og nu har jeg 100 (jeg har faktisk 105) og det er jeg super glad for.
I starten troede jeg ikke at der ville være 100 der ville se min blog. Jeg regnede kun med at jeg fik 20 eller sådan noget. Det var også en mærkelig ide at jeg ville begynde at blogge, men jeg tror faktisk at det bliver rigtig sjovt at være blogge. Og så er det jo kun et + at der er 100 der har set hvad jeg laver.
Mega mange kys og kram til de 100 der har set den.


Xxx Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar