tirsdag den 10. februar 2015

Mit nye kamera


Instax mini 8




Hej allesammen
Jeg har lige købt et instax mini 8 i hvidt, og det er jeg mega glad for!!!
Jeg købte det inde på http://www.allerservice.dk/Global/CampaignImgs/1448010014.jpg . Det kan klart anbefales at købe det inde på vi unge. For normalt plejer det at koste 650 kr. for sig selv. Men inde på vi unge kan man købe instax mini 8 og 6 nummer af vi unge til 
538 kr  med porto og man sparre 378 kr. Det er ret vildt!!!
Man kan dog ikke selv vælge farve, men det gør ikke så meget fordi alle farvene er pæne. 
De sender heller ikke film til kamerat med, så det skal man altså selv købe. Jeg købte film inde i butikken "Click" hvor det kostede 1 for 79,00 kr. Jeg købte 2 fordi der er kun 10 billeder på hver, så i alt kostede det til sammen 149,00 kr.
Xxx Anna.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar